Firmamız, yılların deneyimi ve süreçlere tam hakimiyeti ile uluslararası belge tasdiki ve gerekli belgelerin temini konusunda sorumluluğu memnuniyetle üstlenmekte, müşterilerimizin hayatlarını büyük ölçüde kolaylaştırmaktadır.
Bugüne kadar 10.000'den fazla proje gerçekleştirdik ve gerçekleştirmeye de devam ediyoruz.
Dünya çapında ofislerimiz ile belge tasdiki hizmetleri sağlayıcısı olarak, lider konuma gelmek asıl hedefimizdir.
Uluslararası belge tasdiki alanında iş geliştirme için hırslı iş ortakları aramaktayız.
Şirket Hakkında
Schmidt & Schmidt, merkezi Almanya'da bulunan uluslararası bir danışmanlık şirketidir.
Schmidt & Schmidt'in tarihi, 2011 yılında, Passau Üniversitesi'nden mezun olan ikiz kardeşler Andrei ve Alexei Schmidt tarafından kurulan işyeri ile, Almanya'nın sıcak şehri Passau'da başladı. On yılı aşkın süredir, Schmidt & Schmidt, bireyler ve şirketler için uluslararası belge tasdiki konusunda yardımcı olmaktadır ve dünya çapında neredeyse her ülkede genişlemiş uluslararası ortaklık ağı ile 3 ofise sahiptir.
Temel Bilgiler
- İşe başlama süresi: 2 ay
- Geri ödeme süresi: 6 ay
- Şirket kuruluş yılı: 2011
- Bağlı kuruluş programı başlangıç yılı: 2022
- Bağlı kuruluş programı işletmeleri: 0
- Kendi işletmeleri: 3
Bağlı Kuruluş Programı Maliyeti
Yatırımlar: €10 000'den başlayarak
Tek seferlik ücret: €5000
- Tahmini gelir: Ayda en fazla €62 000
- Muhtemel net kar: Ayda en fazla €14,000
- Royalti: Yok
Firmamızın en temel hizmeti, uluslararası belge tasdiki ve belge teminidir.
Hayatımızdaki doğum, evlilik, taşınma, yeni bir iş ya da iş kaydı oluşturme gibi her önemli olay, kağıt belgelerle yerine getirilir. Bazen bu belgeler kaybolur, belirlenen gereksinimleri karşılamaz veya başka bir ülkede düzenlenir ve tasdike ihtiyaç duyar. Bu sorunu kendi başınıza çözmek zor ve bazen imkansız olabilir.
Bu nedenle, yılların deneyimi ve süreçlere tam hakimiyet ile firmamız, uluslararası tasdik ve gerekli belgelerin temini sorumluluğunu memnuniyetle üstlenir, müşterilerimizin hayatlarını büyük ölçüde kolaylaştırır.
Bugüne kadar 10.000'den fazla projeyi hayata geçirdik ve geçirmeye de devam ediyoruz.
Dünya çapında ofislere sahip ve belge tasdik hizmetlerinin önde gelen sağlayıcısı olmayı hedefliyoruz, güvenin, şeffaflığın ve küresel hareketliliğin garantisini sağlayarak, yüksek uluslararası müşteri hizmeti standartları belirliyoruz.
Uluslararası belge legalizasyonu alanında iş geliştirme için aşağıdaki ülkelerde hırslı iş ortakları arıyoruz:
- Brezilya
- Çin
- Fransa
- Hong Kong
- Hindistan
- Japonya
- Meksika
- Katar
- Güney Kore
- Türkiye
- BAE
- ABD
Ortaklık Programı Hakkında
Müşteri çekmek için ana platformumuz 8 dildeki web portalımızdır. Şu anda, sitenin aylık ortalama 75.000 benzersiz ziyaretçisi var. Sitede binlerce tematik makale yer alıyor, düzenli olarak sektör haberleri yayınlıyoruz, yılda 500'den fazla, bu da bizi tüm büyük arama motorlarında hedef sorgular için üst sıralara taşıyor. Şu anda, sitemiz uluslararası belge legalizasyonu hakkında en kapsamlı ve detaylı bilgi veritabanıdır ve sürekli genişlemektedir.
Ortaklık programımızla elde edeceğiniz:
- Aylık €62.000'e kadar gelir sağlayan çalışan bir işletme.
- Deneyimli bir ekip.
- Binlerce memnun müşteri ve dünya çapında mükemmel bir itibar.
- Arama sonuçlarında üst sıralar.
- Verimli iş süreçleri ve birikmiş bilgi ve deneyim.
- Destek ve eğitim.
- Etkili çalışma için gerekli tüm araçlar (ERP, CRM, IP telefon, belge şablonları).
Nasıl kazanırsınız?
- Web portalımız üzerinden müşterinin başvurusunu kabul edin.
- Müşteriyle hazırladığımız senaryo kullanarak bir görüşme yapın.
- Hizmetler için ticari bir teklif hazırlayıp gönderin.
- Fatura düzenleyin ve ödeme alın.
- Siparişi işleme alın ve belge legalizasyonu için gerekli önlemleri alın.
Ofis Kar Hesaplama Örneği:
- 2022'deki ortalama hizmet ücreti €810 idi.
- Bir siparişten ortalama kar: €182.
- Yıllık ortalama tamamlanan sipariş sayısı: 920.
- Ortalama aylık gelir: €62.000.
- Vergi ve sabit ödemeler hariç ortalama kar: €14.000.
Bizim Avantajlarımız:
- Talep edilen hizmetler. Uluslararası belge legalizasyonu alanında hizmet verme konusunda danışmanlık yaparak kazanç sağlayacaksınız. Bunlar talep edilen ve iyi ödenen hizmetlerdir.
- Özel deneyim gerekmez. Özel bilgi ve iş deneyimine ihtiyacınız yok. Ekibimiz size her şeyi öğretecek.
- Pazarlama gerekmez. Müşteri çekmek için reklama yatırım yapmanıza gerek yok; her şeyi biz yapacağız.
- Etkili ve düzenli iş süreçleri. Yapmanız gereken tek şey, zaten oluşturulmuş vakaları ve çalışma örneklerini basitçe tekrarlamak.
- Düşük yatırımlar. Yalnızca bir veya iki çalışanı barındıracak kadar büyük bir alan kiralamak ve güvenilir bir internet bağlantısına sahip olmanız yeterlidir.
- Mevsimsellik yok. İşletme 24/7 çalışır ve belirli bir mevsime bağlı değildir.
- Dokümantasyon. Gerekli tüm dokümantasyonu, sözleşmeleri ve çalışma yönetmeliklerini alırsınız.
Göreviniz
Göreviniz bir ofis açmak, müşteri taleplerini kabul etmek ve belgelerin legalizasyonunda yardımcı olmaktır.
Ekibimizin görevi, size müşteri sağlamak, iş süreçlerini organize etmek, çalışma materyalleri sağlamak, operasyonları denetlemek ve hizmetlerin yüksek kalitesini sürdürmektir.
Sıfırdan bir iş kurmuyorsunuz; 10 yıldan fazla süredir işleyen zaten kurulmuş iş süreçlerine entegre oluyorsunuz. Ve sizin hızlı ve verimli bir şekilde başarılı olmanızı sağlamak için her şeyi yapıyoruz.
Ortaklardan Ne Bekliyoruz?
Başlangıçta, sadece eğitim almanız, bir ofis kiralamak ve ulusal bir telefon numarası kaydetmeniz gerekecek; sonunda birkaç çalışan işe alacaksınız. Şirketimiz tüm müşterileri sağlar ve danışmanlarımız ortaya çıkan herhangi bir sorunu çözmeye ve finansal plana uygun olarak hedef göstergelere ulaşmaya yardımcı olacaktır.
Ortaklık programımız hakkında sorularınız mı var? Bir çağrı sipariş edin ve çalışanımız en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim ve Destek
Birikmiş deneyim ve bilgiyi mümkün olan en kısa sürede aktarmaya, iş yerini organize etmeye ve sizin ana şeye odaklanmanıza izin vermeye çalışacağız: kaliteli hizmetler sunmak, iş geliştirmek ve karı artırmak.
- Ticari ve kişisel belgelerin uluslararası legalizasyonunun tüm inceliklerinde sizi eğiteceğiz.
- Etkili iş yönetiminin tüm sırlarını açığa çıkaracak ve eğitim yapacağız. Size personel seçme ve eğitme, yönetme, müzakere etme ve daha fazla müşteri çekme konusunda bilgi vereceğiz.
- Muhasebe, teknik ve hukuki konularda size yardımcı olacağız.
- Belge şablonları, iş süreçlerinin açıklamaları ve başarılı personel uyum süreci için talimatlar sağlayacağız.
Ortaklık Programı Katılımcıları için Gereksinimler
Kendimize ve çevremizdekilere karşı talepkarız, işimizde yüksek sonuçlar elde etmeyi hedefliyoruz ve zaferleri kutlamayı biliyoruz. Her takım üyesinin kendi yerinde olduğunu hissetmesi, verimli çalışması, işinin sonuçlarından keyif alması ve şirketin yükselişini hızlandırması bizim için çok önemlidir.
Gelecekteki meslektaşlarımızda aşağıdaki nitelikleri görmek isteriz:
- Uygun motivasyon, çalışma, kazanma ve gelişme arzusu.
- Sistematik ve kurallara ve standartlara bağlılık.
- Düzenlilik ve sadakat.
- Tam teşekküllü bir ofis açmak için başlangıç sermayesinin bulunması.
- Devlet dili ve İngilizce bilgisi.
- İkamet edilen ülkede çalışma izni.
- İş yazışmaları ve müzakereler yapabilme yeteneği.
- Bağımsız ve sistematik olarak çalışabilme yeteneği.
- Yüksek motivasyon, girişimcilik ve stres direnci.
- Gelişmiş organizasyon becerileri.
- Şirkete sadakat.
Mekan Gereksinimleri
- İş yapmak için sürekli güvenilir erişiminiz olan, devletin başkentinde, şehir merkezine daha yakın bir ofis gereklidir.
- Ulusal bir telefon numarası ve güvenilir bir internet bağlantısı.